31 Aralık 2011 Cumartesi

KARMA...

     Yaptigim her urunun ayri bir hikayesi var aslinda,ole cok onemli seyler degil,ufak tefek...


     Bu kutularda (belki daha once baskalari yapmistir ama ben herhangi biyerde gormedim) kendim kesfettigim 2renk stencil uyguladim.Once koyurenk sonra acikrenk kullaninca golgeli oluyo,ozellikle country tarzindaki calismalara cok yakisiyo,bu fikri Ece Hanim a verdigimde cok begenmisti ve hemen ogrencisinin buradaki calismasinda uygulamisti :) Sonuc harika...

Bu demligi sevgili Ece Aymer in sitesinde gormustum,henuz ankarada kurs gormeden onceydi.Gecen sene atolyeye yaptigim ziyarette bolca fotokopi cektirmistim ve birkac obje almistim,aralarinda bu caydanlık ve resimde vardi.Izmire gelir gelmez ilk isim bu caydanligi yapmak oldu.Ben bu isi cok onemsiyor olmaliyim ki sirf su uzerindeki kumasin kenarlarini tirtikli kesebilmek icin aldigim (ismi suanda aklima gelmeyen) makasa 30 tl odedim :) Ben detayci bir kisilige sahibim,tum guzelliklerin detaylarda gizli olduguna inaniyorum...




Bu posetcay kutusunuda Ece hanimin sitesinden esinlenerek yaptim,yine calisirken cok keyif aldigim bir urun,ilk hamur kabartmamida bu urunde uyguladim.



   Bu objeyi nekadar silbastan yaptigimi tahmin bile edemezsiniz,bu iste risk cok fazla,deneme yanilmayla bazi seyler ortaya cikiyo.Simdi dusunuyorumda bu urunumun yapim asamasinda cok sabirli davranmisim :)




Bu askiyi Ece Hanimla beraber calistik,benim icin ayri bir degeri var :)



Kus evimin resimlerinin yerlesimini kardesimle beraber yaptik :)






      Ben bu isi keyifle,titizlikle,gonul vererek yapanlardanim.Maksadim sadece satis yapmak degil uretmek.Yillardan beri is hayatindayim,cocuklarim dogduktan sonra onlarla ilgilendim ama calismadanda duramiyorum.Tabii simdi calisma eylemi benim icin cook degisti.Artik calisarak hem uretiyor hemde cok fazla keyif aliyorum. Umarim sizde postumu izlerken keyif almissinizdir...
HAYIRLARLA VE GUZELLIKLERLE DOLU BIR YIL OLMASI DILEGIYLE... Herkese iyi seneler diliyorum...


      En yakin zamanda yeni urunlerimi eklemeye devam...

9 yorum:

  1. Tüm tasarımlarınızı çok beğendim,özenle ve emekle çalışıldıkları belli oluyor. Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  2. Sizi ve sizin gibi üretmeği paylaşmayı seven kadınları kutluyorum.İyiki varsınız,başarılarınızın devamını diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sevgili colette cok tesekkur ederim,bende senin kanavicelerini ilgiyle takip ediyorum,harikalar solemeden gecemeyecegim :)
    sevgili urla cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  4. Dikiş kutusuna bayıldım... HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.. BAŞARILARR.. SEVGİLERİMLE..:)

    YanıtlaSil
  5. sevgili z'Sunman cok tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok orijinal olmş arkadaşm ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. sevgili ► Hobihane ◄ cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel çalışmlaarınız var bence harika devam edin mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım 1gul
      bu calısmaları bırakmam mumkundeıl :)hatta daha ciddi projelerim var izmir icin,umarim isler yolunda gider ve hayallerim gercek olur :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...