8 Mart 2012 Perşembe

TiK TAK...


   Tasarlarken ve yaparken cok keyif aldigim objelerimden biri...
Beyaz herkesin oldugu gibi benimde favori rengim.Kapatmak icin kat kat boyasamda beyaz beyaz beyaz :)
Horoz resimleri son zamanlarda cok trend,bu moda akimina bende kapildim sanirim :) Sonucta bitmesi cin sabirsizlandigim bir obje cikti ortaya.Zemini hardal rengine boyayip mum surdum ve beyaza boyayip zimparayla eskittim.Resmi cok kapatmamasi icin rakamlarin sadece dordunu kullandim ve sonuc bu.Umarim begenmissinizdir :))


   Bu arada mutfak tezgahimda fotograf cekimlerine devam,ustteki resimde (flu da olsa) perdem dikkatinizi cekmistir sanirim! Ikea modayi cok yakindan takip ediyo ve neyi nezaman uretecegini cok iyi biliyo.Bende bu perdeyi gorur gormez mutfagimin tarzina cok uygun oldugunu dusunerek aldim.Daha net fotolarla yakinda yayinlayacagim...
Saatim burada ve burada satista...
   Tekrar gorusmek uzere...

10 yorum:

  1. zeynep dokturmüşsün yıne kıskanıyorum ama bu arada sen ıstanbuldamısın ? bende bu saatten ıstıyorum yapmak ama bu obje yok burada sen nereden buldun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim,ben izmirdeyim.ama arada istanbula kardesimin yanina geliyorum.
      bu saati ece eymer craft hause izmirden aldim.

      Sil
    2. hıımm yıne hıım demek zorunda kalıyorum :)) ıstanbuldakı malzemecıler bellemıs bır kutu aşşagı kutu yukarı ,baska bırsey yapamıyoruz sıkıldım yanı :( dıger olan objelerde zaten ısıme yaramıyor

      Sil
    3. ozaman bu haber seni cok sevindirecek.
      http://livingwithcraft.blogspot.com/2012/03/swa-ab-lc.html
      bu linkteki haberi okumalisin,bende bisi eklemek istiyorum,atolye beyazin birbirinden guzel objeleri var :))

      Sil
  2. Bayılıyorum bu horozlu objeler,en kısa sürede ben de boyamalıyım ! Ellerine sağlık canım ,saatin pek güzel olmuş,hep mutlu saatlerini göstermesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colette cok tesekkur ederim :)Boyle guzel seyler duymak nekadar guzel :))

      Sil
  3. sevgili zeynep
    beyenmek ne kelime bayildimmm
    cok otantik bir saat olmus:))))))))
    insallah saat basi horoz otmeye kalkmaz:)
    arkadaki perde gozumden kacmadi ama cok belli olmuyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim.mutfagimin fotograflarini daha sonra yayinlayacagim.simdilik fon olarak kullandim :)

    YanıtlaSil
  5. tanıştığıma memnun oldum canım
    çok güzel bir saat olmuş
    muhabbetle
    :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...